De' Panda!
Meet The Boss


316828_261127277262772_599820298_n

Assalamualaikum .Me : Mohamad Zulhilmi Badrul Hesham . Im free because SPM is over . Be nice here before i ngapp youu :D Do follow okay , THANKS :')

Navigate!

Diary About Links
Wanna Scream?


Put your Cbox code here . Width 230 only . Replace with yours!

Credit Section!


Re-edit by : MrsYaya
Template made by : MohaAre-Qil
Header by : Adawiyah
Image support by : WeHeartit
Best view : Google Chrome



HELLO READERS :)
Assalamualaikum, dah lame tak update post baru kan. Saia tak tahu pulak sekarang kat blog main tag-mengtag ni. baru dapat tahu daripada FATIMAH ZAHRA laa. Ingatkan benda ape kan benda-benda macam ni. Maklumlah, saia bukannya seorang yang celik IT. Jam pukol 4:36 am, memang ngantok siket arhh. Tapi buat jugak post ni. Tabiat cuti-cuti ni asyik tidor lambat jerk. Tak tahu sebab ape. Lagi pon, nak on laptop ni kene tunggu mak ayah tidor dulu. Taknak dia marah-marah. Taknak naik kan darah dia. So, lets GO !
Rules
You must post this rules

- each person much post 11 about themselves in their journal
- answer the questions that the tagger set for you in their post and create the new questions for the people you tagged to answer
- you have to choose 11 people or more to tagged and link them to the post
- go to their page and tell them that you tagged HIM/HER
- NO tag back !
- NO stuff in tagging section about "YOU ARE TAG IF YOU READING THIS"
YOU LEGITIMATELY
(a.k.a REALLY,TRULY,WITH ALL HONESThave tagged 11 people  

11 perkara tentang aku :)

- anak pertama daripada 4 adik beradik kandung.
- suka wanita bertudung
- tak suka orang asyik pegang badan jerk, konon nya badan berketul
- tak pandai jiwang-jiwang
- lebih suka duduk keseorangan daripada duduk ramai-ramai
- pemalas apabila tiada mood
- gemar melepak bersama kawan-kawan lelaki
- suka merepek
- apabila ketawa, terbahak-bahak
- orang yang aktif
- yang paling penting, tidak merokok. harap maklum

Soalan daripada Fatimah Zahra.

- Badrul Hesham Mohd Rasul, Noor Hayati Mat Saman
Nama crush korang. Ni wajib! hahaha*atleast bagi capital pun boleh. haha
- Capital T ( Tiada )
Benda paling kau nak sangat
- First, aku nak D balek. Second, aku nak Fixee. kau boleh bagi tak ?
Benda yang paling kau sayang sangat
- Gambar aku dengan D.
Tabiat yang dari kecik tak boleh diluputkan dari diri kau
- Buang sampah rata-rata
Kau teringin jumpa siapa ?
- Teringin nak jumpa Dato' Fadzilah Kamsah. haa, amek kau
Kenapa kau suka crush kau. Hahaha
- Dulu ade la, sekarang takde. so, macam mane nak suka kan
Siapa aku dalam hidup kau ?
- Kau kawan aku forever. Tak kurang, tak lebih
Apa pendapat korang tentang aku ?
- Tak payah nak sedih memanjang. Jangan terjun bangunan
Apa impian yang kau orang nak sangat terjadi ?
- Aku nak sangat benda ni terjadi. Nak hantar mak aku pergi Haji
Korang teringin pergi mane ?
- Teringin nak pergi Mekah. Belanja boleh ?

Question for the tagger
- Nama penuh cikgu yang kauorang paling suka ?
- Aktiviti ape yang kauorang selalu buat apabila bosan ?
- Bila nak belanja aku makan ?
- Hobi kauorang ape ?
- Ape yang kauorang tak suka tentang aku ?
- Someone special in your life ?
- Apa matlamat hidup kauorang dekat dunia ni ?
- Kauorang suka lelaki macam mane ?
- kauorang selalu text dengan siapa ?
- Kauorang suka orang yang merokok ? kalau tak, sebab ape ?
- Siapa bff kauorang ?
- Kauorang tak suka makan ape ?

Jawab dengan serius kerana soalan ini ade kebaikan.
Jawab dengan tenang. Masa diberikan 1jam.

Yang Ditagged :))
*penat aku buat post ni. Yang ditag, teroskan reply yaa !

2 Blacky Whitie!