De' Panda!
Meet The Boss


316828_261127277262772_599820298_n

Assalamualaikum .Me : Mohamad Zulhilmi Badrul Hesham . Im free because SPM is over . Be nice here before i ngapp youu :D Do follow okay , THANKS :')

Navigate!

Diary About Links
Wanna Scream?


Put your Cbox code here . Width 230 only . Replace with yours!

Credit Section!


Re-edit by : MrsYaya
Template made by : MohaAre-Qil
Header by : Adawiyah
Image support by : WeHeartit
Best view : Google Chrome



ASSAMUALAIKUM
Hari ini aku dinobatkan sebagai Pengerusi Pasukan Kadet Polis SMKTD3.
Sememangnya aku sayang akan Pasukan ini. Tugas sebagai Pengerusi 
bukannya mudah macam Ketua Tingkatan. Sebenarnya, aku taknak jadi 
Ketua Tingkatan. Kenape korang undi aku ? Tak sukaa. 
Tapi takpe lah, benda yang lepas jangan dikenang.
Mesti ramai budak Form1 yang join Kadet Polis.

Notis untuk budak Form1. Jikalau masuk KADET POLIS dengan niat
nak ikut kawan-kawan korang, aku sarankan kau masuk unit beruniform laen.
Ini kerana, kami ingin mencari pelapis baru untuk menaikkan nama sekolah.

Aktiviti Kadet Polis sama laa macam tahun lepas. Banyak sebenarnya, 
cuma aku nak tulis yang ini jerk. Ada Camp Peringkat Sekolah, 
Camp Peringkat Daerah, Menembak dengan menggunakan M16,
Pertandingan Kawad IPD Johor Bahru Selatan, Pertandingan Kawad Kaki Go 
Pasir Gudang, Pertandingan Kawad Kaki Terbuka Outpost.

Yang budak Form1 tu, nak tahu nama ayahanda tak ?
 Mohd Zasni Bin Mohd Ahad.
Beliau guru pembimbing Kadet Polis SMK Taman Daya 3.
Garang tapi hati lembut. Macam aku laa :P

Thats all laa. Ayat aku pun dahh tunggang terbalek.


0 Blacky Whitie!