De' Panda!
Meet The Boss


316828_261127277262772_599820298_n

Assalamualaikum .Me : Mohamad Zulhilmi Badrul Hesham . Im free because SPM is over . Be nice here before i ngapp youu :D Do follow okay , THANKS :')

Navigate!

Diary About Links
Wanna Scream?


Put your Cbox code here . Width 230 only . Replace with yours!

Credit Section!


Re-edit by : MrsYaya
Template made by : MohaAre-Qil
Header by : Adawiyah
Image support by : WeHeartit
Best view : Google Chrome


Jawatan Ohh Jawatan

ASSALAMUALAIKUM
Jawatan yang aku sudah conquer buat masa ini.
Pengerusi Pasukan Kadet Polis, Pengerusi Kelab Pencegahan Jenayah, 
Pengerusi Rumah Sukan Delta dan Ketua Tingkatan. 
Nak lagi jawatan tu sume. Nak jadi Pengerusi Sepak Takraw, tapi tak dapat. 
Bagi laluan kat orang lain Form 5 ni masing-2 merebut jawatan untuk dapat
markah kokorikulum. Tapi jangan lupa tanggungjawab. Dah jadi Pengerusi tuh jangan 
abaikan tugas. Kene bagi komitmen yang tinggi. Cikgu Ruzita, saya nak A+ tau markah koko.

Tak silap aku, Cikgu Ruzita cakap tadi markah untuk PENGERUSI and KETUA PENGAWAS
adalah 10. Ketua Tingkatan 2 markah. Jadi apabila 10+10+10+2 dah jadi 32. Yess :)
Sebenarnya aku taknak jadi Ketua Tingkatan. Sape suruh korang undi aku.
Kenape korang tak undi Hayyu jerk. 1 undian untuk Hayyu pun takde. 
Kesian dia. Hayyu, jangan nanges erh, nanti aku beli kan LOLLIPOP :)

Lagi ape erkk, aku dapat Pangkat Koperal. Bangga sekejap :)
itu jerk kowt. Nanti lah aku buat entri baru. bye semua ^_____^


0 Blacky Whitie!